Tirgotāja rekvizīti:

UAB Vilkaz | Uzņēmuma kods: 306007307 | PVN maksātāja kods: LT100014827910 | Adrese: Danės g. 47, LT-92108 Klaipėda | Tālrunis: +37062765822 | E-pasts: info@vilkaz.lt

1. Vispārīgie noteikumi

1.1. Šie preču pirkšanas – pārdošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) ir juridisks dokuments, kas ir saistošs abām pusēm un nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības, pienākumus un atbildību, Pircējam iegādājoties preces interneta veikalā.

1.2. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt, labot vai papildināt Noteikumus saskaņā ar tiesību aktu prasībām. Pircējs tiek informēts interneta veikala tīmekļa vietnē. Iepērkoties interneta veikalā, tiek piemēroti Noteikumi, kas spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī.

1.3. Tiesības iegādāties preces interneta veikalā ir:

1.3.1. rīcībspējīgām fiziskām personām, t.i., pilngadīgām personām, kuru rīcībspēja nav ierobežota tiesas ceļā;

1.3.2. nepilngadīgām personām vecumā no 14 līdz 18 gadiem – tikai ar vecāku vai aizbildņu atļauju, izņemot gadījumus, kad šīs personas patstāvīgi rīkojas ar saviem ienākumiem;

1.3.3. juridiskām personām;

1.3.4. visu iepriekš minēto personu pilnvarotiem pārstāvjiem.

1.4. Apstiprinot Noteikumus, Pārdevējs garantē, ka Pircējam ir tiesības iegādāties preces interneta veikalā saskaņā ar Noteikumu 1.3. punktu.

1.5. Līgums starp Pircēju un Pārdevēju (turpmāk – Līgums) tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs, interneta veikalā izveidojis preču grozu, norādījis piegādes adresi, izvēlējies apmaksas veidu un iepazinies ar Pārdevēja Noteikumiem, nospiež pogu “Apstiprināt pasūtījumu” (skatīt 4. punktu “Preču pasūtīšana, cenas, apmaksas kārtība, termiņi”).

1.6. Noslēdzot Līgumu (skatīt 1.5. punktu), Pircējs apstiprina, ka ir iepazinies ar Privātuma politiku un tai piekrīt (turpmāk – Privātuma politika), kas apstiprināta UAB “Vilkaz” direktora 2023. gada 2. marta rīkojumā Nr. V-1 un publicēta tīmekļa vietnē https://kingsmith.lt/ (turpmāk – Tīmekļa vietne), un tā ir neatņemama Līguma sastāvdaļa.

1.7. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt, labot vai papildināt Privātuma politiku saskaņā ar tiesību aktu prasībām. Pircējs tiek informēts tīmekļa vietnē. Iepērkoties interneta veikalā, tiek piemēroti Noteikumi, kas spēkā pasūtījuma veikšanas brīdī.

1.8. Katrs līgums, kas noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, tiek saglabāts interneta veikalā.

2. Pircēja tiesības un pienākumi

2.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces interneta veikalā saskaņā ar šiem Noteikumiem un citiem informācijas punktiem, kas publicēti interneta veikalā.

2.2. Pircējam ir tiesības atteikties no preču pirkšanas – pārdošanas līguma ar interneta veikalu, paziņojot par to Pārdevējam rakstiski (e-pastā, norādot atgriežamo preci un tās pasūtījuma numuru) ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) darbadienu laikā no preces piegādes dienas, izņemot gadījumus, kad atteikšanās nav iespējama saskaņā ar LR likumiem (piemēram, līgums noslēgts par higiēnas vai mutes higiēnas preču iegādi – skatīt VšĮ “Vartotojų centras” tīmekļa vietnē http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, “Ne pārtikas preču atgriešanas un apmaiņas īpatnības” 18. punktu).

2.3. Pircējs var izmantot tiesības, kas noteiktas Noteikumu 3.2. punktā, tikai tad, ja prece nav bojāta vai būtiski mainīts tās izskats un prece nav lietota.

2.4. Pircējs apņemas pieņemt pasūtītās preces un samaksāt par tām noteikto cenu.

2.5. Ja mainās Pircēja reģistrācijas formā norādītie dati, Pircējam ir pienākums nekavējoties tos atjaunināt.

2.6. Pircējs apņemas nenodot savus pieslēgšanās datus trešajām personām. Ja Pircējs zaudē pieslēgšanās datus, viņam nekavējoties jāinformē Pārdevējs, izmantojot kontaktinformāciju, kas norādīta sadaļā “Kontakti”.

2.7. Pircējs, izmantojot interneta veikalu, piekrīt šiem pirkšanas – pārdošanas Noteikumiem un apņemas tos ievērot, kā arī nepārkāpt LR tiesību aktus.

3. Pārdevēja tiesības un pienākumi.

3.1. Pārdevējs apņemas nodrošināt visus nosacījumus, lai Pircējs varētu pilnvērtīgi izmantot interneta veikala sniegtos pakalpojumus.

3.2. Ja Pircējs mēģina apdraudēt Pārdevēja interneta veikala stabilitāti vai drošību vai pārkāpj savus pienākumus, Pārdevējam ir tiesības nekavējoties un bez brīdinājuma ierobežot vai apturēt Pircēja piekļuvi interneta veikalam vai izņēmuma gadījumos dzēst Pircēja reģistrāciju.

3.3. Pārdevējs apņemas ievērot Pircēja tiesības uz privātumu un aizsargāt viņa personas datus, kas norādīti reģistrācijas veidlapā interneta veikalā.

3.4. Pārdevējs apņemas piegādāt Pircēja pasūtītās preces uz Pircēja norādīto adresi.

4. Preču pasūtīšana, cenas, apmaksas kārtība un termiņi.

4.1. Interneta veikalā Pircējs var iepirkties 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.

4.2. Līgums stājas spēkā brīdī, kad Pircējs nospiež pogu “Apstiprināt pasūtījumu”, un Pārdevējs to apstiprina, nosūtot apstiprinājuma e-pastu uz Pircēja norādīto adresi.

4.3. Preču cenas interneta veikalā un pasūtījumā norādītas eiro ar PVN.

4.4. Pircējs norēķinās par precēm vienā no šiem veidiem:

4.4.1. Izmantojot elektronisko banku (OPAY maksājumu platformu). Tas ir priekšapmaksas veids, kas darbojas caur Pircēja banku. Lai izmantotu šo iespēju, Pircējam jābūt noslēgtam līgumam ar kādu no atbalstītajām bankām.

4.4.2. Bankas pārskaitījums – Pircējs pēc pasūtījuma izdrukāšanas pārskaita naudu uz interneta veikala bankas kontu.

4.4.3. Izmantojot Paypal maksājumu sistēmu. Šajā gadījumā par datu drošību atbild Paypal platforma.

4.5. Pircējs apņemas samaksāt par precēm nekavējoties. Tikai pēc maksājuma saņemšanas tiek uzsākta pasūtījuma apstrāde un skaitīts piegādes termiņš.

5. Preču piegāde.

5.1. Pasūtītajām precēm Pārdevējs piedāvā piegādes pakalpojumu (turpmāk – Piegāde), kuru nodrošina trešās puses kurjerpakalpojumu sniedzēji.

5.2. Pircējs, izvēloties piegādi, apņemas samaksāt par piegādi un norādīt precīzu adresi.

5.3. Piegādes maksa netiek atmaksāta, izņemot gadījumus, kad Pārdevējs nevar nodrošināt pakalpojumu vai spēkā ir izņēmumi saskaņā ar atgriešanas noteikumiem.

5.4. Pircējam preces jāsaņem personīgi. Ja preces tiek piegādātas uz norādīto adresi un pieņemtas citu personu, Pircējs nevar izvirzīt pretenzijas Pārdevējam.

5.5. Preces piegādā Pārdevējs vai viņa pilnvarots pārstāvis (kurjers).

5.6. Piegādes termiņi norādīti preces aprakstā un ir informatīvi. Termiņi var mainīties neparedzētu apstākļu dēļ. Pārdevējs informēs Pircēju par aizkavēšanos.

5.7. Pārdevējs neuzņemas atbildību par kavējumiem, ja tie radušies Pircēja vai nepārvaramu apstākļu dēļ.

5.8. Pircējs nekavējoties informē Pārdevēju, ja sūtījums ir bojāts, trūkst preču vai iepakojums ir atvērts.

5.9. Ja pamanīti bojājumi, Pircējam tas jānorāda piegādes dokumentā kurjera klātbūtnē. Pretējā gadījumā Pārdevējs neuzņemas atbildību par bojājumiem.

6. Preču kvalitāte un garantija.

6.1. Katrai precei ir apraksts, kurā norādītas īpašības. Noteiktām precēm tiek sniegta ražotāja garantija – fiziskām personām 24 mēneši, juridiskām – 12 mēneši.

6.2. Pārdevējs neuzņemas atbildību, ja preču krāsas vai formas atšķiras no attēlotā Pircēja ekrānā.

6.3. Attēli un video ir ilustratīvi un var neatbilst oriģinālam produktam. Lūdzu, paļaujieties uz informāciju preces aprakstā.

6.4. Ja tiek piemērota kvalitātes garantija, tās nosacījumi norādīti preces aprakstā.

6.5. Ja garantija nav norādīta, piemērojami tiesību aktos noteiktie nosacījumi.

6.6. Pārdevējs neuzņemas atbildību par programmatūras darbību vai kļūdām, tās netiek uzskatītas par preces defektiem.

6.7. Ja garantija nav spēkā vai defekts nav saistīts ar ražošanu, Pārdevējs piemēro 10 EUR maksu par diagnostiku un piedāvā maksas remonta variantu.

6.8. Garantijas un negarantijas serviss tiek veikts adresē Danės g. 47, Klaipėda. Pircējam jāsazinās iepriekš pa e-pastu.

6.9. Patēriņa materiāliem, piemēram, tintēm, baterijām, uzlādes vadiem, garantijas termiņš var būt īsāks. Ja tas nav norādīts, ražotāja garantija netiek piemērota.

6.10. Remontētajām vai mainītajām daļām tiek piemērota sākotnējā garantija no pirmās piegādes dienas.

7. Preču atgriešana un apmaiņa.

7.1. Pārdoto preču trūkumi tiek novērsti, nekvalitatīvas preces tiek mainītas vai atgrieztas, pamatojoties uz Lietuvas Republikas ekonomikas ministra 2001. gada 29. jūnija rīkojumu Nr. 217 "Par preču atgriešanas un apmaiņas noteikumu apstiprināšanu", izņemot gadījumus, kad saskaņā ar LR likumiem nav iespējams atteikties no līguma (piemēram, higiēnas preces – gultas veļa; skatīt informāciju Vartotojų centras mājaslapā: http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, “Ne pārtikas preču atgriešanas un apmaiņas īpatnības”, 18. punkts). Nauda par atgrieztām precēm vienmēr tiek atmaksāta tikai uz maksātāja norādīto bankas kontu.

7.2. Lai atgrieztu preci(-es) saskaņā ar Noteikumu 7.1. punktu, Pircējs to var izdarīt 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces piegādes dienas, informējot Pārdevēju, izmantojot kontaktu sadaļā norādītos saziņas veidus, norādot atgriežamās preces nosaukumu, pasūtījuma numuru un atgriešanas iemeslu.

7.3. Atgriežot preces, jāievēro šādi nosacījumi:

  • 7.3.1. Precei jābūt oriģinālajā, sakārtotā iepakojumā;
  • 7.3.2. Precei jābūt nebojātai;
  • 7.3.3. Precei jābūt nelietotai un nezaudējušai preču izskatu (neaizskartas etiķetes, neplēsta aizsargplēve utt.) (šis punkts neattiecas uz nekvalitatīvām precēm);
  • 7.3.4. Precei jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā Pircējs to saņēma;
  • 7.3.5. Jāiesniedz pirkuma apliecinājums un brīvā formā iesniegums ar norādītu pasūtījuma numuru, atgriežamo preci un atgriešanas iemeslu;
  • 7.3.6. Jāievēro citi garantijas un atgriešanas noteikumi, kas publicēti vietnē www.kingsmith.lt, kā arī specifiskās prasības, ja tādas attiecas uz konkrēto preci.

7.4. Pārdevējam ir tiesības nepieņemt preces, ja Pircējs neievēro atgriešanas noteikumus (skat. 7.3. punktu).

7.5. Atgriežot nepareizi piegādātu vai nekvalitatīvu preci, Pārdevējs apņemas to nomainīt pret atbilstošu preci.

7.6. Ja nav iespējams preces nomainīt, Pircējam tiek atmaksāta samaksātā summa (izņemot piegādes maksu).

7.7. Garantijas gadījumā Pircējam jāiesniedz pirkuma apliecinājums un brīvā formā iesniegums ar pasūtījuma numuru, atgriežamo preci un norādīto defektu. Pārdevējs apņemas saprātīgā laikā novērst trūkumu vai mainīt preci, bet, ja tas nav iespējams – atmaksāt naudu. Ja defekts atkārtojas, Pircējs var pieprasīt atmaksu.

7.8. Pircējam visas atgriežamās preces jānogādā adresē Danės g. 47, 92108 Klaipėda.

7.9. Naudas atmaksa tiek veikta 14 darba dienu laikā pēc tam, kad ir apstiprināta preces atgriešana.

8. Pircēja un pārdevēja atbildība.

8.1. Pircējs pilnībā atbild par sniegto personas datu pareizību. Ja dati ir neprecīzi, Pārdevējs neuzņemas atbildību par sekām un var prasīt zaudējumu atlīdzību.

8.2. Pircējs ir atbildīgs par darbībām, kas veiktas, izmantojot interneta veikalu.

8.3. Reģistrētais Pircējs ir atbildīgs par savu piekļuves datu nodošanu trešajām personām. Ja tiek izmantoti šie dati, Pārdevējs uzskata trešo personu par Pircēju.

8.4. Pārdevējs neuzņemas atbildību, ja Pircējs neievēro Noteikumus, kaut arī bija iespēja ar tiem iepazīties.

8.5. Ja interneta veikalā ir saites uz citu uzņēmumu vai personu mājaslapām, Pārdevējs neuzņemas atbildību par šo vietņu saturu un aktivitātēm.

8.6. Puses var izmantot elektronisko strīdu risināšanas platformu: http://ec.europa.eu/odr

8.7. Ja rodas zaudējumi, atbildīgā puse atlīdzina otrai pusei tiešos zaudējumus.

9. Mārketings un informācija.

9.1. Pārdevējs pēc saviem ieskatiem var izveidot dažādas akcijas interneta veikalā.

9.2. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji, bez iepriekšēja brīdinājuma, mainīt akciju nosacījumus vai tās pārtraukt. Šādas izmaiņas ir spēkā no to publicēšanas brīža.

9.3. Visi paziņojumi tiek sūtīti Pircējam, ja tas ir devis piekrišanu, uz reģistrācijā norādītajiem kontaktiem.

9.4. Pircējs sazinās ar Pārdevēju sadaļā “Kontakti” norādītajos tālruņos un e-pasta adresēs.

9.5. Pārdevējs neuzņemas atbildību, ja Pircējs nesaņem ziņojumus tīkla vai e-pasta pakalpojumu traucējumu dēļ.

10. Noslēguma noteikumi.

10.1. Šie noteikumi ir sagatavoti saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem.

10.2. Visi strīdi tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās nav panākta, strīdi tiek risināti saskaņā ar LR likumdošanu.

Visi noteikumi ir reglamentēti Lietuvas Republikas likumos.

Notiek ielāde...